top of page

Audio Panel Transponder & NAVCOM

Zaktualizowano: 2 sty 2021

Kolejne moduły wykonane. Prototypy działają - czas na ich wdrożenie w wersji finalnej i obudowanie.



Przetestowałem kilka rozwiązań i kilka wniosków wyciągniętych. Kilka błędów po stronie MF się doszukałem a arduino w wersji china także potrafił niemile zaskoczyć.

Obecenie mam zrobione dwa prototypy - jeden działający na wyświetlaczach LCD2004 a drugi bazujący na układach MAX7219 ( wyświetlacze 7-segmentowe na interfejsie SPI [8 cyfr].

Sterowanie oparte na enkoderach (z użyciem pinu SW w enkoderze do przełączania MHz/kHz) oraz dodatkowych przycisków SWAP do zamiany wartości STB-USE i odwrotnie.


Pomimo, że projekt udało się wstępnie zrobić w kilka h - dopieszczenie i scalenie całości zajęło sporo więcej czasu (wiele problemów pojawiło się w płynności działania kolejnych enkoderów / kwestiach zasilania układu - obecnie problemy rozwiązane)

Najważniejsze, że całość działa i jest kolejnym segmentem do "kokpitu" moich ulubionych samolotów GE w MFS2020.

Osobiście z kilku względów postawiłem na rozwiązanie bazujące na LCD - niedługo wrzucę kilka fotek gotowego i zabudowanego modułu.


projektuję button boxy / wykonuję pod zamówienia

od elektroniki - oprogramowania po obudowę.


Zainteresowanych oferuję zaprojektowanie i wykonanie modułu kokpitu działającego na MF/FSUIPC7/MFS2020 - zapraszam do kontaktu


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
ssss.jpg

Hej,

dzięki za odwiedziny

zobacz koniecznie O MNIE oraz zapraszam do WSPÓŁPRACY. 

Recenzje sprzętu, dodatków, porady dotyczące Microsoft Flight Simulator 2020

bottom of page