top of page

Patagonia - Lodowiec Kontynentalny

Krótki lot w ramach konfrontacji miejscówki odwiedzonej z niższych poziomów ;-)


Kiedyś robiłem krosowanie tego lodowca. Okolice El Chalten, El Calafate, Lafo di Viedma, Cerro Torre, Fitz Roy... Stęskniony wróciłem, by pooglądać z innej perspektywy. Polecam !


Dla porównania wrzucam fotki z wyprawy i z MSFS2020 - jestem pod wrażeniem warunków pogodowych i odczucia wiatru.


fotka -real [ghostdar 2011]


Miejscówka - jak większość w Ameryce Południowej rozwala.


MSFS2020 [ghostdar 2022]

Pogoda wygenerowana mega podobna do tej, którą zapamiętałem. Wieje - i to na potęgę. A graficzne aspekty replayu pozostawiam do Waszej oceny.



a poniżej kilka zrzutów z lotu... MSFS2020









i zdjęcia z wyprawy - rok 2011 w kooperacji Arek Mytko zwany Polaco Loco - https://www.facebook.com/arek.mytko.patagonia










8 wyświetleń

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
ssss.jpg

Hej,

dzięki za odwiedziny

zobacz koniecznie O MNIE oraz zapraszam do WSPÓŁPRACY. 

Recenzje sprzętu, dodatków, porady dotyczące Microsoft Flight Simulator 2020

bottom of page