top of page

Around The World - dzień 21

Zaktualizowano: 25 sty 2021

Plan uległ zmianie. Cóż - wirtualny świat nie zawsze wygrywa ;-)


Fernandina Beach KFHB - miało być do Miami a skończyłem na Rybolt Ranch Airport

Orlando, Florida, USA

Bywa tak, że MSFM robi psikusy... Czasami zbyt często. Jednak czego nie wybaczamy jeżeli coś kochamy ;-)


Po intensywnym dniu - lot długi - skrócony przez psikusy symulatora... Może jutro mu się polepszy ?


Start KFHB

pogoda kapryśna - nie pada ale przelotne zachmurzenia psują mi ujęcia... bywa...


Trasa miała liczyć sobie ponad 775km - ale dzisiaj zabrakło sił na kolejne 3 zwieszki sima.

Widoki ciekawe. Zróżnicowane... Ale miałem w planie minimum 4 ciekawe lokacje.


  1. Walt Disney Studios.

  2. Universal Pictures Studios

Zależało mi na niedostępnym Cape Canaveral i atrakcjach ale...niestety z powodów technicznych dzisiejszy dzień i 3 tydzień w podóży dookoła świata Cessną 172 zakończyłem na Rybolt Ranch Airport


01FA - Rybolt Ranch Airport

Orlando, Florida, USA


Location

FAA Identifier: 01FALat/Long: 28-35-21.9970N 081-08-39.2290W

28-35.366617N 081-08.653817W

(estimated)Elevation: 55 ft. / 17 m (estimated)Variation: 03W (1985)From city: 9 miles NE of ORLANDO, FLTime zone: UTC -5 (UTC -4 during Daylight Saving Time)Zip code: 32820

Airport Operations

Airport use: Private use. Permission required prior to landingActivation date: 06/1976Control tower: noARTCC: JACKSONVILLE CENTERFSS: SAINT PETERSBURG


zobacz podsumowanie 3 tygodnia podróży

zobacz podsumowanie 2 tygodnia podróży

zobacz podsumowanie 1 tygodnia podróży


W trakcie lotu używam mojego zestawu - więcej


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
ssss.jpg

Hej,

dzięki za odwiedziny

zobacz koniecznie O MNIE oraz zapraszam do WSPÓŁPRACY. 

Recenzje sprzętu, dodatków, porady dotyczące Microsoft Flight Simulator 2020

bottom of page